Kurumsal E-posta Hesabı Nasıl Açılır?
Ticari işletmelerin, kurumlar ve kişilerin kendi alan adlarına bağlı oluşturdukları E-posta hesabı kullanmaları güvenilirliği artırdığı için tavsiye edilen bir durum. Tabi bunun birçok sebebi var, bu sebeplere de değineceğimiz bu yazıda Kurumsal E-posta hesabı nasıl açılır konusunda bilgiler vereceğiz.
Kurumsal E-posta Nedir?
Kurumsal E-posta bir kurum, marka, işletme veya kişisel alan adına bağlı oluşturulan ve yüksek depolama alanı ile gelişmiş yeteneklere sahip E-posta hesaplarına verilen isimdir. Bu hesaplara aşağıdaki gibi birkaç örnek verebiliriz.
- kişiadı@işletmeadı.com
- ad.soyad@markaadı.com
- muhasebe@alanadı.com
- bilgi@alanadı.com
E-posta alışverişinde ücretsiz e-posta hesaplarını da kullanabilirsiniz tabi ki, ancak iş başvurusu, teklif mektubu veya önemli evrak gönderme alma işlemlerinde kullanacağınız kurumsal E-posta hesapları kurumsal itibarınıza katkı sağlar.
Kendi adınızla oluşturduğunuz Kurumsal E-posta hesapları, iletişim kurduğunuz kişilerde güvenilir ve gerçek bir işletme veya gerçek bir kişi olduğunuz izlenimi uyandırır.
Kurumsal E-posta Hesabına Neden İhtiyaç Var?
Kurumsal E-posta hesapları, sadece alan adına bağlı hesap oluşturmak için değil daha birçok sebepten ötürü tercih ediliyor. Ücretsiz servislerden alınan E-posta hesaplarının yanında hosting paketleriyle otomatik olarak verilen düşük kotalı E-posta servislerinin de kabiliyetleri çok kısıtlıdır. Böyle kısıtlı servisler kullanarak yaptığınız E-posta alışverişlerinde bir takım sorunlar yaşamanız da oldukça doğal bir durumdur.
Ücretsiz E-posta Hesapları Kullanırken yaşayacağınız muhtemel sorunlar;
- Kotası düşük olduğu için kotanız çabuk dolar ve sürekli eski mailleri tarayarak gereksiz olanları silmekle uğraşırsınız.
- Gönderdiğiniz E-postalar bazı alıcıların Gelen Kutusu’na (İnbox) düşmez. Sürekli Gereksiz ve Spam Klasörü kontrolü yaptırmak zorunda kalırsınız.
- Bazı durumlarda IP adresiniz kara listeye düşer E-postalarınızın hiçbiri teslim edilmeyebilir.
- Ücretsiz servislerden alınan E-posta hesapları iş hayatında ciddiye alınmayabilir.
ProMail® Kurumsal E-posta Paketlerinin size sunduğu avantajlar;
- Geniş Depolama alanı (50 Gigabyte’a kadar depolama alanı)
- %100 Exchange uyumlu E-posta altyapısının getirdiği avantajlar.
- Güvenlik (Antivirüs, Firewall)
- KVKK’ya uyumluluk. Tüm veriler Türkiye’deki sunucularda saklanır.
- Çift Faktörlü Doğrulama (2FA) sistemi ile hesaplarınız daha güvenli.
- Yapay Zekalı AntiSpam. Ayrıca günlük Spam İleti raporu ile kontrol sizin elinizde.
- Gelişmiş Paylaşımlı Takvim, Kişi Listesi, Görevler yardımıyla ekip arasında etkin iletişim sağlar ve zaman yönetimine katkıda bulunur.
- Arşiv hizmeti ile verileriniz siz silseniz dahi kaybolmaz.
Kurumsal E-posta Hesabı Nasıl Açılır?
Kurumsal E-posta hesabı oluşturmak oldukça kolay. Sadece ProMail® üzerinden kendinize bir hesap açıp, Promail paketlerinden birini seçerek hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
- 1. Adım; promail.com.tr adresine gidip Yeni Üye butonuna tıklayın.
- 2. Adım; açılan yeni sayfada giriş ekranının altında yer alan Hemen Üye Ol butonuna basın.
- 3. Adım; Kullanıcı bilgilerinizi girerek hesabınızı oluşturun ve Kayıt Ol Butonuna basın.
- 4. Adım; ProMail® Ana Sayfasına gelip Menüden E-posta Butonuna basıp Kurumsal E-posta seçeneğini tıklayın.
- 5. Adım; ProMail® paketlerinden kendinize uygun olan birini seçerek Satın Al butonuna basın.
- 6. Adım; seçim ekranından kaç adet hesap alacaksanız işaretleyerek süreyi yıllık veya çok yıllık olarak işaretleyin ve Sepete Ekle butonuna basın.
- 7. Adım; eğer bir alan adınız yoksa yeni Alan Adı Arayın sekmesinden bir alan adı aratın veya mevcut bir alan adınız varsa Mevcut Alan Adını Kullan sekmesine alan adınızı yazarak Kullan butonuna basın.
- 8. Adım; ödeme işlemlerini tamamladıktan sonra Müşteri Panelinizde ürün ve hizmetlerinizi göreceksiniz.
- 9. Adım; oluşturduğunuz E-posta hesabını yönetebilmek için, tarayıcınızı açıp Webmail arayüzünden giriş yapabilir veya üyelik esnasında belirttiğiniz e-postaya gelen Outlook Kurulum bilgilerini kullanarak Exchange özellikli ProMail@ ürününüzü kullanmaya başlayabilirsiniz. Webmail üzerinden giriş yapmak için buraya tıklayın.
- 10. Adım; şimdi oluşturduğunuz Kurumsal E-posta hesabınızı ve ona bağlı ProMail® tarafından otomatik olarak tanımlanan diğer gelişmiş özellikleri kullanmaya başlayabilirsiniz.
Kurumsal E-posta hesabı açmak işte bu kadar kolay ve hızlıdır. Siz de ProMail’in sunduğu avantajlardan yararlanmak için hemen şimdi üye olun ve E-posta hesabınıza giriş yapın.